Monday, August 28, 2017

On the Claim Recently Made In "Scientific American" that the Global Cooling Scare of the 1970s Consisted Solely of Nine Paragraphs Written In "Newsweek" In 1975

    It is a bald-faced lie in that a) there were literally hundreds of articles pertaining to it and b) virtually every scientific organization in the country was totally on board with the notion. I mean, I understand that these schmucks know that media won't fact-check 'em and that they can probably say anything but, I'm sorry, "Scientific American" should really be ashamed of themselves on this one - THAT BAD IT WAS.

No comments: